Week 30 - Reisverslag uit Collaroy, Australië van Rob Koning - WaarBenJij.nu Week 30 - Reisverslag uit Collaroy, Australië van Rob Koning - WaarBenJij.nu

Week 30

Blijf op de hoogte en volg Rob

04 Mei 2015 | Australië, Collaroy

Niet echt een bijzondere week deze, maar ben gelukkig wel weer te werk geweest.

Woensdag tot en met vrijdag ben ik op een Timmerklusje geweest waar het balkon verzien moest worden met hout. Er waren al andere bezig die ik daarmee ondersteunde. Ondertussen was ik ook aan de onderkant bezig om het plafon te rachelen en de hoogte verschil eruit te halen.
In de avond heb ik niet veel gedaan dan een potje pool te spelen of rond te hangen.

Zaterdag ochtend hoopte ik dat het een mooie dag zou zijn om iets te doen, maar dat viel tegen. Heb dus ook niet heel veel gedaan dan boodschappen doen.
In de middag gingen we gezellig bij het hostel een biertje doen. In de avond zijn we met een hele groep de bus ingestapt richting Manly. Jesse en ik wilde graag naar de Boatshed en zijn daar met ze tweeën heen gegaan. De rest van de groep zou eigenlijk ook gaan, maar hebben we niet gezien. Ik heb een super avond gehad. Was na een tijdje alleen Jesse kwijt en moest dus alleen naar huis.

Zondag ochtend en eigenlijk het hele weekend al had iedereen het over het gevecht van het jaar. We konden het daarom ook niet laten om ook maar te gaan kijken. Bij een kroeg tegen over het hostel kon je de wedstrijd bekijken en daar zijn we ook even heen geweest. Bijzonder dat ook de kroeg helemaal vol was voor die wedstrijd. Daarna zijn we terug naar het hostel gegaan en hebben we niet veel meer gedaan.

Vandaag heb ik weer gewerkt. Niet heel bijzonder. Naar een klus geweest die niet goed was uitgevoerd en moesten we alles eruit halen. Er kwam nog steeds water onder het huis van de bewoner. Hoe dat nu wordt opgelost gaan we van de week bekijken. Daarna naar Jason huis om wat in de tuin te doen en de garage op te ruimen.

Mijn auto heb ik nu op het internet staan. Helaas heb ik nog geen kijkers gehad. Wel twee die geïnteresseerd waren maar op het eind afhaakte. Ik heb hem nu ook nog voor een hoge prijs opstaan, dus kan altijd nog zakken.

Ik ben blij dat ik nu weer kan werken. Hopelijk kan ik snel de auto verkopen en kan ik mijn plannen gaan maken wat ik nog meer wilt gaan doen.

  • 04 Mei 2015 - 14:24

    Jacob En Tiny:

    Hoi Rob.

    Inderdaad een andere week als de laatste weken, maar gelukkig
    kan je werken de centjes zijn ook belangrijk.
    Succes met de verkoop van je auto,
    een dikke prijs vangen zou niet gek zijn,maar de werkelijkheid
    is vaak anders.
    We wensen je een goede week met veel werk.
    Groetjes en liefs Oop en Tiny.

  • 04 Mei 2015 - 22:02

    Verula :

    Hoi Rob, idd een hele andere week. Heel benieuwd naar de volgende plannen. Succes met verkoop

  • 04 Mei 2015 - 22:03

    Verula :

    Haha grappig op een i-pad wordt de tekst niet geheel geplaatst. Maarre ..... Tot volgende week xx

  • 10 Mei 2015 - 11:49

    Hoi Rob :

    even een groet van oma ik had hier nog niet op gereageerd succes met de verkoop van je auto dikke zoen van oma xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob

Beste familie, vrienden, kennissen, collega's en leerlingen, Op deze manier wil ik jullie op de hoogte houden van mijn reiservaringen in Australië, Nieuw Zeeland, Taiwan, Thailand en wie weet nog meer landen. Ik hoop vaak genoeg een update te kunnen geven wat ik allemaal heb meegemaakt op mijn reis. In ieder geval veel leesplezier toegewenst! Rob

Actief sinds 23 Aug. 2014
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 27052

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2014 - 12 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: